28. sep. 2006

Morning Pages?

For noen år siden leste mamma en bok som het the artists way. Etter det har hun hver dag skrevet ned tre sider om følelser, tanker og planer - og hun sier det har hjulpet henne på mange måter. Igår så jeg en LO i et nr av CK, som beskrev prosessen til en annen kvinne som hadde lest samme bok, og også begynt å skrive morning pages... Jeg ble inspirert til å gjøre det samme. Men jeg må visst lese boken først. Og så lurer jeg jo litt på om blogging kan gjøre samme nytten? Det er kanskje ikke helt det samme å skrive på pc?

Igår var det kortkurs på lageret, så jeg måtte være der utover kvelden. Jeg motso fristelsen til å delta på selve kurset, og benyttet sjansen til å rydde kontoret mitt (som virkelig trengte en opprydning!) Nå ser alt mye mer innbydende ut, og jeg glder meg nesten til å gå på jobb - selv om jeg jo for det meste springer rundt og ikke sitter der inn så mye... Jeg kjøpte en oppslagstavle til, og pyntet en glasskrukke til å ha penner og sånt oppi - utrolig hva litt farge gjør! Ellers driver jeg og forbereder et scrappekurs jeg skal holde førstkommende lørdag. Litt spent. Lenge siden sist nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails