9. nov. 2006

Lang dag igår


Var innom May Lis og ble intervjuet av Lokalradio midt på dagen, hjemom en liten tur etter jobb, og syklet så tilbake til lageret klokken syv for å begynne å pakke kurspakkene til Papirfesten. Det tok litt lenger tid enn vi hadde trodd... Vi (May Lis, Trude, Lindy og jeg) tok kvelden rundt midnatt... Nå har jeg endelig klart å finne ut hvordan jeg får slideshow'en min til å bevege seg ikke sidelengs men vertikalt, og om et øyeblikk må jeg gå i dusjen, før jeg faller for fristelsen til å krype til køys igjen. Imorgen braker det løs - bare masse småputtel som gjenstår å gjøre idag. Grugleder meg!

Har også rukket å forelske meg i twinkling H2o maling. Pussig - alt blir lilla og grønt for tiden... Her er et kort til fra helgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails