8. apr. 2007

header trøbbel fortsatt...

Har nå sittet her og tuklet med headeren min i over to timer, gravd meg ned i all slags blogger for dummies og tips og tricks, og har ikke fått til noe mer enn å erstatte punktumet med to klammer... Grrrr.....Mon tro om det har noe med den typen template jeg bruker...? Nuvel. Påsken ble ikke helt som planlagt i år. Johannes på Bjergøy med Jonah og Benjamin, og meg her hjemme med Celine og Simen. Og så kom det SNØ!!!??? Hva er det for no'? Jeg vil ha vår nå!




Her er et par bilder fra min nye arbeidsplass... Flyttingen er overstått, og jeg gleder meg til dagene normaliserer seg og vi kommer ajour med nettbutikken igjen. Det har vært noen lange dager - kjenner at det er godt med påskefri.

Så en hysterisk morsom film igår - Bride and Prejudice - Bollywood versjon av Janes Austen's Pride and Prejudice. Fantastisk!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails