11. aug. 2007

Jeg får ikke sove...

Hele denne uken har jeg våknet i halv fire tiden og blitt liggende våken. Utrolig irriterende, og sikkert ikke særlig hyggelig for resten av familien, for jeg blir jo så gretten pga. søvnmangel. Men leste for noen uker siden en artikkel om søvnproblemer, der det sto at man istedet for å ligge og irritere seg over at man ikke fikk sove, heller skulle stå opp og gjøre noe en stund, og så prøve å legge seg igjen. Så nå har jeg sittet og gått gjennom hele nettbutikken for å notere varer som må tas vekk og sider som må rettes opp, og natt til igår lagde jeg påmeldingslister til konferansen i september, og natten før det bladde jeg gjennom hele Ikeakatalogen og ommøblerte rommet til Simen i hodet...

Anyway. Sjekk denne linken. Litt av en lillebrorjeg har! ;-) Jepp, det er Joseph!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails