9. okt. 2007

12.000 ting å glede seg over...





I spisepausen på lørdag gikk jeg ut for å kjøpe meg lunsj, og havnet i en bruktbokhandel. Det ble mer bøker enn mat, for å si det sånn. Fant bl.a. en herlig liten bok som het 12.000 ting å glede seg over.Tenkte på Happytriggersbloggen - hvis du leser dette Eirin, så klarer jeg ikke å komme inn på den av en eller annen grunn. Send meg gjerne en mail! Fikk masse inspirasjon i helgen, og har lyst å gå igang med masse prosjekter... Vi har endelig fått opp garderobeskapet på rommet til guttene (en uke med mekking), og jeg nyter at det er høstferie - selv om jeg må på jobb, så er det roligere tempo. Har oppdaget at jeg kan laste ned konferansetalene fra nettet og lagre dem på mobilen og høre på dem på vei til og fra jobb. Kjempelurt!Sålangt har jeg pløyd meg gjennom Eyring, Holland og Bednar - og delvis Hinckley. Fikk anbefalt Julie Beck av mamma. Skal høre på den nå tenkte jeg...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails