24. aug. 2008

Blogger på hjernen...

Via Mari sin blogg har jeg fått anledning til å bli kjent med en fantastisk kvinne, Krista - som til tross for store helsemessige utfordringer (Hun har en ondartet hjernesvulst) fortsetter å leve og skrive og dele sitt liv og sine triumfer og sine sorger på nettet. Idag hadde vi en lekse i Hjelpeforeningen om hvordan vi kan bruke internett til å dele Evangeliet med andre, via blogger og deltagelse på diverse forum bl.a. Jeg bestemte meg for at det er på tide at jeg også bruker bloggen min på den måten, ikke 'bare' som en koselig dagbok på nett. En av de første tingene jeg vil gjøre er å dele en kort presentasjonssnutt om Krista, og linke til hennes blogg. For et fantastisk eksempel! Til inspirasjon og etterfølgelse!

1 kommentar:

  1. Wow, she's an amazing person. Have you read her book?

    I really enjoy your blog. Very cool.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails