5. jan. 2009

Nye ELIXIA Madla

 

 

 


Såvidt jeg vet er arbeidet på nye Madla i rute - ikveld stakk jeg innom for å kikke, og ser at de er igang med malerarbeidet. Den friske oransje fargen er fra Kidz avdelingen, og den blå er fra garderoben.

Idag er en merkedag for Elixia Vest - nye Elixia Forus åpnet idag - jeg skal ut en tur og se imorgen - gleder meg! Flyttingen begynner liksom å bli en realitet. Bare 9 uker igjen for oss!

Har overlevd min første helg som serviceleder. Fikk litt av en ilddåp, med nyttårskampanje på lørdag og fullt kjør fra åpning til stenging og vel så det. Hektisk, men kjempegøy. Gleder meg til fortsettelsen. Dagene går helt ubegripelig fort.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Heisann, har vært inne og snoket i bloggen din :-) Så skjønne unger du har! Spennende med Elixia, jeg visste ikke at du ikke lenger jobber for Familieskatter. Men, det er jo spennende med nye utfordringer. Ha en flott dag!

    SvarSlett
  2. It looks HUGE and great! I can't wait until it's done!

    SvarSlett
  3. Så spreke farger det blir! Jeg gleder meg til nytt Elixia her på Lambertseter jeg også :D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails