6. juni 2009

Scrappekveld Juni





Igår scrappet vi her - Nina, Else Berit og meg. Eirin måtte melde sykdomsforfall - god bedring!!!
Jeg var i rydde humør, og brukte brorparten av kvelden på å rydde og sortere i resteboksen og scrappevesken. Men utover kvelden fikk jeg ånden over meg, og klarte å prestere 2 enkle sider og et kort. Kortet ser større ut enn sidene, men det er scanneren sin feil. Sidene er 8,5" x 11", og kortet er 6"x 6". Og litt før midnatt hentet jeg Celine på flyplassen. Hun kom hjem etter 5 dager i London. Johannes og bandet spilte på Ovenpaa igår kveld, så jeg måtte låne Thomas sin bil, og glemte at han ikke har bombrikke, og måtte dermed innom Esso'en på Tjensvoll for å betale bompasseringen, samtidig som en hel haug med ungdommer bestemte seg for nattmat...Var rimelig trøtt da jeg kom hjem, men selv om Else Berit takket for seg i ett-tiden, ble Nina og jeg sittende til litt over halv 3. Denne gangen kan hun ikke klage over at vi sluttet for tidlig ihvert fall! Jeg snopte litt også - Marrakech serien fra Basic Grey. Og litt lim. Og en stempelpute. Deilig å scrappe igjen. Og skravle.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails