19. mars 2010

En formiddag med Celine

 

 

 


Lørdag sov vi lenge, og så tilbragte vi noen deilige timer med skravling mens vi ryddet og vasket etter oss, og Celine brettet plastposer. (!) Jeg er så utrolig takknemlig for det gode forholdet vårt. Jeg tipper jeg kan takke mamma for det. Vårt forhold har alltid vært godt, og dermed har jeg aldri kommet på at det kunne vært anderledes. Men jeg er meget godt klar over over at mange mor/datter forhold kan være noe anstrengt. Særoppgaven min i norsk i 3. klasse på videregående handlet faktisk om mor og datter forhold i norsk litteratur, og jeg fant faktisk ikke en eneste bok som beskrev forholdet på en positiv måte. Det ga meg en liten aha opplevelse faktisk. Takk Mamma. Og takk Celine - det er ikke vanskelig å ha et godt forhold til deg!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails