24. mars 2010

Mmmmm...



Jeg lånte først denne på biblioteket, men fant fort ut at jeg måtte ha min egen.
Bare fargene på forsiden får munnen min til å løpe i vann. Den dumpet ned i postkassen for et par dager siden, bestilt fra yndlingsboknettstedet mitt Advanced Book Exchange og jeg kan nesten ikke vente til jeg får prøvd noen av oppskriftene.

Jeg bestilte et par andre bøker i samme omgang - 'Believing Christ' i paperback, og 'Touch not the cat'. Den første har jeg kjøpt to ganger tidligere, lånt den vekk og dermed mistet, og den andre er min yndlingsroman fra ungdommen som jeg også har kjøpt et par ganger før, og så lånt vekk og dermed mistet. Det er på tide å innlemme Ingrid i Mary Stewart's fantastiske litterære verden! 'Believing Christ' var for meg et enormt vendepunkt i min åndelige utvikling. Den forklarte forsoningen på en måte som jeg endelig kunne forstå og akseptere. Jeg leser den med jevne mellomrom, sammen med oppfølgeren 'Following Christ'. Anbefales på det sterkeste!

Dessuten kjøpte jeg en bok på flyplassen da jeg var i Oslo - 'We are all made of glue', av Marina Lewycka. Påsken er med andre ord reddet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails