25. mai 2010

Og påsken varer helt til pinse.

 


Siden julepynten får stå fremme i en hel måned, synes jeg det bare er rett og rimelig at påskepynten også får lov til det. Men egentlig er det bare en dårlig unnskyldning for at jeg ikke somlet meg til å pakke det vekk før 17 mai.
Årets tilskudd til eggesamlingen er disse tre. Scrappeutsyr kan brukes til så mangt. Her er det brukt color wash, glimmer mist og rub ons.

Scrappeutstyret får ellers stå ganske i fred. Ingen scrappekveld i april og heller ikke i mai. Travle helger for alle 4.
Kjapp oppsummering av de siste par månedene inkluderer dugnadshelg på Bjergøy, henting av Celine etter endt år på Folkehøyskole, ungdommens tempeltur, 17 .mai, misjonskonferanse i Bergen, svipptur innom Oslo og familiesamling hos ElRay og Anton.

Jeg trenger sårt en kortlagingskveld, siden lageret mitt har krympet betraktelig, men de neste ukene vil nok mest dreie seg om forberedelse til EFY. Jeg skal undervise 4 klasser, og grugleder meg.
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. my goodness Joanna. 463 youth registered so far at EFY. you know how to keep yourself busy. :) love.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails