11. jan. 2011

Årets ord - og forside på 7. sansen min



I år er altså ordet mitt 'Selfless'.
Selv om jeg i etterkant har tenkt at 'Perspective' kanskje var enda bedre. Jeg får spare det til neste år.
Eller ha 2 ord i år.

Til min store sorg har 'Ordning & Reda' butikken i Stavanger opphørssalg nå - jeg har vært Ordning & Reda fan i maaange år, og før butikken kom til Stavanger, så bestilte jeg 7. sanser fra Oslo hvert år. De siste årene har jeg kunnet kjøpe dem her i byen, men dessverre så har det ikke vært liv laga, og nå forsvinner butikken igjen. I år som ifjor har jeg valgt en A5 ukekalender, med den geniale plastlommen i front som gjør at jeg kan skifte ut forsiden som jeg vil. Heldigvis har de nettbutikk nå, så jeg skal nok klare å få tak i neste år også.

Ifor klippet jeg bare til et fint mønsterark til forsiden. I år valgte jeg å 'scrappe' den. Scrapping light, får man vel kalle det. Men på norsk heter det faktisk 'Papirhobby' nå, ifølge Lindy, min kjære tidligere sjef. Det var kjempekjekt å bla gjennom alle de mange hundre mønsterarkene jeg har, og gjenoppdage dem litt. Må virkelig sette av litt mere tid til scrapping så jeg kan få brukt av mitt store lager.

Kanskje jeg må ha 3 ord?
Selfless, Perspective og Create?



Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails