5. feb. 2011

Litt digiscrapping



Det har vært en aldeles perfekt lørdag. Nesten.
Johannes er i Bergen med UEV, Jonah og Benjamin er opptatt med Gosenrevyøvinger,
Celine passer hus og hund for Helgesenene, og jeg hadde ingen planer for dagen. Juhu!
Stilte opp til Totaltimen som vanlig på lørdager, men den var helt full, så jeg shoppet litt istedet.
Dyr treningsøkt... Så tok jeg meg en joggetur rundt Stokkavannet istedet, dusjet, gikk tur med Nemi, vasket og ryddet litt, skrudde sammen den siste Expedithyllen på loftet, skaffet meg Spotify Premium, lagde ny løpespilleliste, shoppet litt digiscrapping ting på Designer Digitals, og scrappet brudebildet til Kine. Var nesten ferdig, så kræsjet pc'n :-( Nedtur. Vi må nok snart skaffe ny, eller ihvertfall skaffe ny router.
Gjorde alt på nytt, men litt enklere versjon. Og voilà. Første scrappeside på lenge.Opptur!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. I am very greatfull to you as you shared this.I am recently developing associate app spotify login
    that is you may have an interest to seem on that :

    SvarSlett
  2. Have you attempted this new app Riptide GP Renegade Apk : that is certainly exceptional.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails