7. mars 2013

Nemi

 
Denne vinteren har vært kald og klar og egentlig litt snøfattig. For noen uker siden tok vi med oss husets yngste medlem til Solastranden, der hun fikk boltre seg i det iskalde vannet. Jeg trodde egentlig ikke at hun kom til å bade fordi det var så kaldt, men ingenting stopper tydeligvis denne unge damen.


Jeg elsker å se på henne når hun bykser fremover som et rådyr, helt yr av glede.



Men hun drar aldri så veldig langt ut før hun snur for å sjekke at vi er på plass.


Hun må jo passe på flokken sin.

Jeg har ofte sagt at det smarteste jeg har gjort etter å bli tenåringsmamma var å skaffe meg hund.

Hun er alltid glad for å se meg, synes ikke jeg er teit, hun er alltid kosete, hun spiser det hun får servert uten å klage, hun er alltid villig til å være med på tur, hun er aldri humørsyk, hun er leken og glad og ukomplisert.



Og allerede 6 år gammel! (Men som vi stadig forklarer andre hundeeiere vi treffer på: hun er nok bare 6 måneder i hodet - og takk for det!)


Denne LO'en scrappet jeg for flere år siden, og jeg trodde vitterlig jeg hadde lagt den ut i bloggen også - men dengang ei. Så her er den.

 
 
 
La meg se... Jeg har brukt Scalloped Edge svart  Bazzill, rub-ons,Clear Tag og chipboard bokstaver fra MM, mønsterark fra Prima, potebånd fra ukjent leverandør og splittbinders fra MM.
 
In English:
 
This winter has been cold and clear and we have not had much snow. A few weeks ago we took the baby of the family to Sola beach,and let her have fun in the freezing water. We didn't actually expect her to go into the water since it was so cold, but nothing could have stopped her.

 

I love watching her when she leaps forward like a reindeer, giddy with joy.

But she never goes very far before she turns around to make sure we haven't disappeared.

She is always looking out for her flock. Us.I have often said that the smartest thing I have done since becoming a mother of teens, was to get a dog.

She is always happy to see me, doesn't think I'm stupid, is always ready to cuddle, eats what she is served without complaining, perpetually ready to follow me anywhere, never moody, always playful and cheerful and uncomplicated.

And she is already 6 years old! (But whenever we meet other dog owners we have to explain that although she is 6, she is most likely only 6 months in her head. Thank Goodness!)

I made this LO a few years ago, and I thought it was already on the blog, but apparently not, so here goes:

I used Black scalloped edge Bazzill, rub-ons, chipboard letters and clear tag from MM, patterned paper from Prima, generic paw ribbon and clasps from MM.

1 kommentar:

  1. ... måtte vise denne til Peter (kampanjen min for å få en hund i familien fortsetter)...

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails