24. sep. 2008

Helgens opptur

I helgen var jeg på ELIXIA convention i Oslo sammen med Sofie og ca. 500 andre Elixianere. Masse kurs og masterclasses, ikke alt like nyttig, men helgens favoritt var helt klart 'Drums Alive'. Jeg angrer på at jeg ikke filmet litt. Men her er et klipp fra en Drums Alive time en eller annen plass i USA. Forestill deg da en svær gymsal med ca. 100 gærne deltagere som hopper rundt og slår som gale på store baller med trommestikker. Trening? JAAAA! Svetten silte, og jeg kjente det overalt!



Jeg var også med på en 'Afro Moves' time, kjempegøy det også, men der var jeg litt mer (MYE mer) Bambi på isen... Eller kjøleskap med Malaria , som Sofie ville sagt... Og igjen, følgende er et klipp fra Youtube med 'noe lignende', siden jeg ikke tok opp noe selv...

1 kommentar:

  1. Now THAT'S what I call a work out. Very cool. You must have had so much fun!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails