28. sep. 2008

Takk ElRay!

 


For noen uker siden sendte ElRAy meg mitt 5-generasjoners familietre. Nå har jeg fått den inn i ramme, og pyntet littegrann rundt - (fant nemlig ikke ramme i riktig format, så jeg måtte jukse litt. Kjekt med scrappesaker! ;-))

ElRay har gjort en fantastisk jobb med å legge inn enorme mengder informasjon på familietreet vårt på nett, og han viste meg noe av det da jeg var i Oslo sist helg. Jeg tror jeg lett kunne blitt hektet på slektshistorie ja... 5-genersajoners treet er bare en bitteliten brøkdel av alt som nå ligger inne. Så: Tuuusen takk ElRay!
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Great to hear you're getting hooked on family history, but I must warn you..... genealogy can be a dead end hobby.....

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails