6. sep. 2010

Jakten på nye støvletter

Det går igrunnen litt sport i å forbruke mindre for tiden. Men selv om jeg har gitt meg selv skokjøpeforbud - og bortsett fra nye innetreningssko sist uke da det var Elixia personaldag på Intersport - har jeg vært kjempeflink. Men nye høyskaftede, høyhelte vinterstøvletter er en nødvendighet. De jeg hadde var helt utslitt og hullete - de var ikke Fretexverdige engang. Så nå må jeg til pers. Og jakten har begynt.



Anna Boot

Jeg er ikke helt sikker på om jeg liker de nye kilehælene som har dukket opp overalt i høst, men kanskje jeg kan venne meg til dem?

Killah

Jeg går ofte for det veldig klassiske og kanskje litt kjedelige, men jeg er opptatt av at jeg skal kunne bruke dem i flere år og med forskjellige antrekk. Hælen må ikke være for høy, ikke for lav, og skaftet må ikke være for høy heller... Og aller helst skal det være i kunsttoff, ikke skinn. Vegansk vet du. 


Karen Millen
Tror disse er i lakk. Likte de hvite sømmene, men skaftet var litt høyt.

Sussi Boot


Og disse var kule, men hælen var litt vel høy. Og modelen kanskje litt for røff?

La redoute

Tror nok jeg havner på noe slikt som dette. (Og prisen var faktisk overkommelig også...)

Bildene har jeg funnet på Bianco.no og Modezine.com




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails