27. nov. 2010

Bursdagsopptur

3 andre familiemedlemmer har bursdager i ukene før meg, og når vi kommer til min er alle lei av å feire, så jeg forventer helt ærlig aldri noen ting på min. Det er nok grunnen til at jeg alltid blir positivt overrasket også...

Jeg ble vekket av foreldrene mine som sang bursdagassangen tostemt. I kirken ble jeg møtt med varme klemmer av gode venner og hvit sjokolade  fra Chantavone.

Johannes hadde laget full søndagsmiddag, komplett med både fløtekake og brownies til dessert, og invitert hele Stavangerkontingenten av familien. Det vanket både hjemmestrikkede tøfler, ansiktsspray og nydelig rosemønstret tekopp.

Jeg fikk en lekker Norrøna genser/jakke av Johannes, (som jeg må innrømme jeg byttet i denne fra Devold pga. passformen)

Celine bestilte en bok til meg som jeg har vært litt nyskjerrig på...


Og mine svigerforeldre ga meg en sum penger som jeg kunne bruke på hva som helst, og de brukte jeg på  hudpleieprodukter. Bla. denne fra Clinique som jeg har hatt i kikkerten lenge.


Usj. Ganske forfengelig ser jeg. Og hvor gammel ble jeg? Ifølge min gode venninne Sofie, fylte jeg 29 +  moms.
Nemlig.

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails