20. nov. 2010

Noen dager liker jeg jobben min bedre enn andre...

Jeg stenger treningssenteret 1 kveld i uken. Denne uken var det mandag. Mandager er travle, og vakten går fort. Mandag til torsdag har vi dessuten ekstra bemanning, bl.a ryddehjelp på kvelden. Det er bare en utfordring:ryddehjelpen er en jente. Hun rydder derfor ikke i herregarderoben. Det er meningen at en av de mannlige ansatte skal ta en runde i herregarderoben i løpet av kvelden, men dette glemmer både de og vi ofte, og denne mandagen ble det ihvertfall glemt. Litt over 2200 begynner jeg på runden. Damegarderoben er helt ok. Spa er litt rotete, men ikke så verst. Og så kommer jeg til herregarderoben. Og blir møtt av dette:

 

Erfaringsmessig har jeg alltid med meg hansker og en stor søppelsekk når jeg går inn der, men denne gangen måtte jeg faktisk hente en mopp og feie sammen alt som lå på gulvet. Ja,på gulvet. Jeg har ikke tatt bilder av alle tomflaskene og klærne som lå på benkene eller oppå skapene. Ei heller av alt proteinpulversølet på servantbenkene. Ugh. Jeg var ikke særlig happy da jeg dro hjem nesten en halv time på overtid...

Onsdag kveld derimot, hadde jeg teambuilding med mine søte Kidzmedarbeidere, og pepperkaketreningssenter sto på dagsordenen. Jeg hadde stekt klar elementene på forhånd, klok av skade fra ifjor, og så fikk jentene montere og pynte.

 

 
Posted by Picasa
Vi lagde faktisk 2 pepperkaketreningssenter, 1 til pepperkakehusbyen til Stavanger Aftenblad, og 1 til å ha i relax området. Opptur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails