16. feb. 2011

Serviceledersamling

Sist fredag var det tid for Serviceledersamling i Oslo. Vi møttes i en leilighet som brukes av et eventbyrå. Den var proppfull av de mest fantastiske møbler og kunstgjenstander, og jeg skulle ønske jeg hadde klart å ta mange flere bilder før jeg ble bedt om å la være. En helt sær blanding av rokokkomøbler og byantikviteter og samtidskunst og designklassikere. Helt min stil faktisk. Hvis jeg hadde hatt en da.
He, he...

Etterpå bar det avgårde til Aker Brygge og Elixia Awards seremoni sammen med salg. Til min store forbauselse var jeg nominert til årets serviceleder. Ifølge Inger Lise så jeg helst mistenksom ut der jeg sto på scenen med de andre nominerte. Havnet på fjerdeplass. Andreas var nominert til årets salgsleder, og endte også opp på 4. plass, så vårt nye navn er selvfølgelig firerbanden. Deilig å se Marcel igjen også, selv om jeg synes skjegget hans var blitt noe langt...

Dagens høydepunkt var nok foredrag av Mikael Andersson om Mot og drivkraft. Kjøpte boken etterpå, og gleder meg til å få lest den.


Jeg droppet middag med underholdning etterpå, og gikk faktisk på kino alene. Skulle nok sjekket litt mer før jeg valgte film, men det kjekkeste var faktisk å sitte inne på Saga kino og få helt nostalgikick. En gang var jo Oslo 'hjem', og jeg har tross alt mange gode minner derfra...

Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails